英国病人。

请不要笑我。我正在努力让我自己变得更好。

I've seen the world ,Done it all, had my cake now

我目睹世界,尽失初样

Diamonds, brilliant, and Bel-Air now

金迷纸醉,靡靡奢华

when you're no longer young and beautiful

当年华老去,你容颜不再

when I got nothing but my aching soul

当你一无所有,遍体鳞伤

you know i will

你知道我会

I will still love you

我仍然会爱你如初



from-《young and beautiful》

---------------------------------------------

歌词改自女神的《YOUNG AND BEAUTIFUL》

脑洞太多填不过来了_(:3」∠)_

最捉急还是画风不!统!一!让我怎!么!活!

只展示最近三个月数据